Kirkekaffe

Den første lørdag i måneden samles vi efter messen til en kop kaffe og lidt hyggeligt samvær, inden vi går hver til sit.

Enhver er velkommen, og har man tid, lyst og overskud, må man gerne medbringe lidt godt til ganen.

Eventuelle programændringer vil blive meddelt her på siden.

Scroll to Top